کارخانه تولید لامپ
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از سری محصولات روشنایی می توان به لامپ ها اشاره کرد که لامپهای ال ای دی جزء لامپ های کم مصرف هستند و برای اینکه تولید روشنایی را انجام دهند از دیود نور افشان استفاده میکنند. عمر مفید لامپ ها بسیار بهتر از لامپ های رشته ای می باشد و کارآمدتر نیز می باشد.

این لامپ ها به سلامت چشم ها آسیبی وارد نمی کنند و در انواع رنگ ها قابل تولید هستند که فرآیند تولید لامپ های ال ای دی به طور کامل توسط دستگاهها و تجهیزات انجام می شود که البته به کمک این دستگاهها می توان لامپ های دایره ای، حبابی، پانلی تولید کرد.

تولید لامپ LED

در خط تولید لامپ بدین صورت عمل می شود که ابتدا بدنه لامپ را به وسیله دستگاههای تزریق پلاستیک تولید میکنند و بعد از آن مطابق با شکل لامپ PCB آنرا تولید کردهو در مرحله بعدی نوبت به مونتاژ قطعات می رسد.

به ترتیب قطعات منبع تغذیه لامپ و دیودهای نوری بر روی PCB مونتاژ می شود و در مرحله آخر کنترل کیفیت را تست کرده و بسته بندی محصول را انجام می دهند. برای تولید لامپ نهایی در ابتدا التراسونیک PCB یا LED را تمیز و خشک میکنند که بعد در چراغ تراشه که در قسمت پایینی الکترود قرار دارد برای چسب نقره انتقال می دهند و به وسیله لوله اصلی قرار داده شده در مرحله تراشه (ویفر) در زیر میکروسکوپ با کریستال های خاردار قلم لوله اصلی که بر روی یک PCB یا چراغ Stent متعلق به جوشکاری می باشد، نصب میکنند.در مرحله فشار، جوشکاری الکترود به هسته LED با آلومینیوم سیم یا طلا متصل می شوند که تزریق انجام می گیرد.

سپس LED به صورت مستقیم بر روی PCB نصب می شود و به صورت کلی با دستکش کار سیم آلومینیوم استفاده می شود. نور سفیدی که در قسمت بالایچراغ پلاسما قرار دارد به سیم طلا نیز داشته که در نهایت بسته بندی از اپوکسی برای نگهداری از LED لوله اصلی و خط جوش استفاده می شود.در مراحل جوش اگر منبع نور پس زمینه SMD مهر شده باشد LED نیاز به PCB از قبل مونتاژ شده دارد که به آن جوش داده می شود. در نهایت کار نیز نیاز به بررسی و تست روشنایی لامپ می رسد که به وسیله پارامترهای فوتوالکتریک منبع نور تست می شود.

لامپ ها به طور کلی جزء مواردی هستند که عمر تقریبا مفید دارند و نیاز آن هر روزه نمی باشد و یا اینکه افراد ممکن است در طول سال نهایت دو الی سه بار خواهند لامپ را عوض کنند به همین منظور راه اندازی این خط تولید باعث می شود شما دیرتر به سود برسید و حتی بازگشت سرمایه شما بسیار دیر اتفاق بیفتد. 

لذا پیشنهاد می شود اگر قصد سرمایه گذاری دارید در مسیری قدم بگذارید که اولا بازگشت سرمایه شما سریعا اتفاق بیفتد ثانیا شما بتوانید به سود بالا برسید و در نهایت رقیبان بسیار کمتری در راهی که انتخاب کرده اید داشته باشید. 

شرکت سارگن استون در همین راستا فعالیت میکند و با انتخاب هریک از این خطوط تولیدی می توانید سرمایه گذاری بسیار سوددمندی را انجام دهید. برای آگاهی از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی و دریافت مشاوره به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: